میگم واسه زخم معده چی خوبه بخورم

۴ پاسخ

یه قرص معده امپرازول
خیلی خوبه یعنی بابام زخم معده داره همینو میخوره

عسل خیلی خوبه

شیرین بیان هم عالیه

یه قاشق بارهنگ را تمیز بشور بزار یه جوش بخوره داخل قهوجوش بعد که یکم سرد شد بریز داخل لیوان و بهش عرق نعنا و نبات بزن بخور

سوال های مرتبط

مامان آیاز جان  🩵 مامان آیاز جان 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۴ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی
مامان ♬• صدرا •♬ مامان ♬• صدرا •♬ ۱۳ ماهگی