سلام دو روز تاخیر و همچنان بدون علائم پریودی

۴ پاسخ

منم مث توام عزیزم تازه دیروز لکه بینی داشتم کمی دیگه قطع شد دستمال میکشم پاکم .

خیلی زوده هنوز
من ۴ روز زدم منفی بود الان دو هفته گذشته رفتم امروز آزمایش

۲روز دیگه بیبی بزار

تست بزن

سوال های مرتبط