۶ پاسخ

چون هنوز نمیدونی اوضاع نی نی در چه حاله نداشته باشی بهتره ولی اگرم داشته حواست باشه عمق و ضربه ای نباشه
که خدایی نکرده به لکه بینی نیوفتی

من که تا الان نداشتم و شوهرم هم فعلا میگه نداشته باشیم

سلام من تا الان هفته ای یک بار داشتم مشکلی هم برام پیش نیومد بستگی به شرایط خودت داره

منکه تا الان نداشتم.
برم سونو قلب بعد با دکتر مشورت کنم و اگه اوکی بود

من‌ سرهربارداریم‌ داشتم‌ ممنوع نبودم‌ امابایدرعایت‌ کنی‌ عمقی‌ نباشه

من دیروز دکتر بودم گفت نداشته باشین

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان هانیل مامان هانیل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان .... مامان .... هفته سی‌وچهارم بارداری