۳ پاسخ

نه این مقدار اشکالی نداره ولی هرچی کافئین نخوری بهتره

فکرنکنم

نه چه اشکالی داره اخه

سوال های مرتبط

مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هفدهم بارداری
مامان گندم مامان گندم هفته بیستم بارداری
مامان parisa مامان parisa هفته سی‌وهفتم بارداری