۲ پاسخ

عزیزم خودت گفتی دوقولو بزاره

سلام عزیزم خوبید ؟؟؟من روز ۸ آی یو آی هستم و همینطور که گفتید یه دردی زیر شکمم دارم و خفیفه زیاد نیست وگلاب به روتون ترشح سفید ابکی تقریبا خیلی کم دارم شماهم ترشح داشتید ؟؟

سوال های مرتبط