۵ پاسخ

اگر مشکل خاصی نداشته باشی به صورت روتین ازمایش ادرار معمولی رو تو ازمایش ها۲۴تا ۲۸ هفته میگیرن

هر دوش جواب اصلیه با24ساعته مشخص میشه

من معمولی دادم مشخص نشد ولی علائمش داشتم تو ۲۴ ساعته معلوم شد
به نظرم همون اول ۲۴ساعته بده هم هزینه ای هم توتشخیص بهتره

ن بهداشت گفت ماهی ی بار این آزمایشو انجام بده

مشکل خاصی داشتی دفع پروتیین برات نوشته،؟

سوال های مرتبط

مامان 👶دردونه من👶 مامان 👶دردونه من👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وچهارم بارداری