خانوما سلام شما آزمایش ادرار دفع پروتیین دادین برای چی میگیرن؟

۶ پاسخ

مامان دردونه میشه لطفاً عکس جنین تو سنو ان تی رو بزاری چون دیدم گفتته بودین تو انومالی جنسیت تغییر کرده الان منم همین مشکل رو دارم میخواستم عکس تودلیت ببینم شبیه مال من هست یا نه

وای دل شوره گرفتم 😫

برا من نوشت چون ورم داشتم

فشارم رو ۱۳بود خطرناکه 😩😩

من فشارم بالا بود پس واسه اون نوشتن 😩خطرناکه ؟؟؟

اگه علائم مسمومیت بارداری داشته باشیم این آزمایش رو میگیرن،ازمایش ۲۴ساعته ادرار.
علائمش هم سردرد،فشار بالا،ورم یهویی و زیاد و....

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیهان‌💙هامین مامان آیهان‌💙هامین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم هفته بیست‌ونهم بارداری