مامان دردونه میشه لطفاً عکس جنین تو سنو ان تی رو بزاری چون دیدم گفتته بودین تو انومالی جنسیت تغییر کرده الان منم همین مشکل رو دارم میخواستم عکس تودلیت ببینم شبیه مال من هست یا نه
وای دل شوره گرفتم 😫
برا من نوشت چون ورم داشتم
فشارم رو ۱۳بود خطرناکه 😩😩
من فشارم بالا بود پس واسه اون نوشتن 😩خطرناکه ؟؟؟
اگه علائم مسمومیت بارداری داشته باشیم این آزمایش رو میگیرن،ازمایش ۲۴ساعته ادرار.
علائمش هم سردرد،فشار بالا،ورم یهویی و زیاد و....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.