۸ پاسخ

الان ک خوردی پس فکر نکن بهش 😂😂

نوش جونت چ اشکالی عزیزم

نوش جونت

اشکال نداره نوش جونت

نوش جونت لابد دوس داشتی حساس نشو.. همون فقط زیاد چیز شیرین نخوری وگرنه در کل از زندگی لذت ببر

اره باید یکیشو میدادی بمن😋😋😂😂😂

مگ چشه؟ بخور نوش جون سخت نگیر

نمیخوردی بهتر بود

سوال های مرتبط

مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری