۷ پاسخ

عزیزم دکتر گفت خوبه جواب ازمایشش؟

فدات شم

عزیزم گزینه jgG عددش بالاست نشونگره عفونت هست.مریض شده؟؟چیزی نیست نگران نباش

من یکیشو میدونم که ماله سلیاک چون پسر خودم سلیاک داره
مشکوکه به سلیاک ازمایشش🥺

اینم هست

تصویر

اینم هست

تصویر

اینم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دختر باباش مامان دختر باباش ۱ سالگی
مامان دخترنازم💖😍 مامان دخترنازم💖😍 ۲ سالگی
مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی