تو هفته من درد گودی کمر طبیعیه؟🥲

۴ پاسخ

تو همه هفته ها طبیعیه

من از ماه اول بارداری درد میکرد شیاف استفاده کردم امپول استفاده کردم تا این ک استراحت مطلقی شدم بعد کم کم دردش کمتر شد ولی ی وقتایی سرپا ام یا کار انجام میدم درد میگیره استراحت میکنم برطرف میشه

آره عزیزم
فقط کمتر سرپا باش و کار سنگین نکن که تشدید نشه

من که کج شدم از درد کمر و لگن

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۵ ماهگی
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان پسر طلا🩵 مامان پسر طلا🩵 روزهای ابتدایی تولد