من الان این درد دارم نمیدونم طبیعیه یانه 🥺
من وقتی خیلی رو پا واستم و کارکنم این دردارو دارم میخام داد بزنم مث این دوروز😟 فقط بخابم بهتر میشم و ماساژ
والا منم موندم
یه سریا میگن طبیعیه،یه سری میگن خطرناکه
حالا من درد داشتم دکتر شیاف داد و گفت بیا پساری بزار که من نرفتم بزارم ،پساری ام دارم اما سختمه گذاشتنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.