۷ پاسخ

اگ ۲۹اسفند بیاد خوبه اما اگ ۳۰ اسفند بشه هر ۴سال یکبار تولدش میشه

من ۲۹ اسفند دنیااومدم🤭🥰

تو اصلا نمیتونی از الان رو اون تاریخ صد درصد حساب باز کنی پس بیخیال این یکی دوروزه شو

معلوم نمیشه ممکنه خیلی زودترم بدنیابیاد

والا من کسی رو ندیدم دقیقا همون روزی که دکتر گفته زایمان کرده باشه

اگه تونستی بذار سال جدید بدنیا بیاد

حالا یه روز زیاد اختلافی نیس

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و جوجو مامان علیرضا و جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری