۲ پاسخ

فشارت اوکیه؟ بالا نیست؟ گر گرفتن و سردرد نشانه فشار بالاهم هستا

فقط امروز اینجوری شدی؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی