دکترت باید ببینه. مگ اینجا مامانا دکترن اخه
پروتینت تراسه عیبی نداره کمه منم همینقده عزیزم
اهان الان دیدم.پایین گذاشتی.باکتری خیلی کمه.یه کشت ادرار باید برات بده.ولی خون دیده شده که احتمال سنگ یا همچین چیزایی هست
خون دیده شده توش.بعد سمت راستو خوب عکس نگرفتی مثلا معلوم نیست گلبول سفید یا باکتری نتیجش چیه
اسم پسر بگید قشنگ که مهر توش داشته باشه
اون سمت راستشم بزار.
پروتئین باید تکرار کنی.
توادرارت خون هست یا عفونت داری یا سنگ کلیه داری
سلام.
با ادرار ۲۴ ساعته مشخص میشه
مگه چت جی پیتیاتون تون کار میکنه؟ 😐
نگران خون ادرار نباش ممکنه شما شن دفع کرده باشی یا عفونت ادراری داشته باشی
اره کمی دفع پروتئین داری
با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته 🙏 🫶
مامانا من آنلاین شاپ لباس نوزادی دارم
لباسهای، با کیفیت نخ پنبه و پنبه میارم که مناسب پوست نوزاد هست و حساسیت نمیده
قیمت اجناسمم خیلی مناسب تر از مغازه هست
تو روبیکا کانال دارم و اونجا کلی مامان از همین گهواره عضو شدن، خرید کردن و رضایت هاشون تو کانال گذاشتم
خوشحال میشم عضو کانال روبیکا من بشی
❤️ گروه برای گفتگو مادرها هم داریم کلی مامان اونجا تو گروه سوالاتش ن میپرسن ❤️
ارسال فوری
🩵 ایدی کانال روبیکا nini_heed1
شماره روبیکا جهت عضویت کانال 09019615923
اره داری ولی باید ادار ۲۴ ساعته بدی ک ببینی عددش چنده
عزیزم چجوری این آزمایش رو دادی
تا چند هفته وقت داره ؟
ی کوچولو هست چون هفته ات بالاس باید ادرار ۲۴ ساعته بدی
مامان ساواش عزیزم اینم تیکه دومش
هوش مصنوعی گفت
این هوش مصنوعی گفت
همه چیت عزیزم خوب ونرماله فقط یمقداری خون تو ادرارتونه
بعد داخل ادرار شما خون هم دیده شده زده مثبت
ترجمه اش
یه مقدار خیلی جزئی دفع پروتیین داری. انقد مقدارش کمه ک نیاز ب دارو هم نخواهی داشت. حالا باز پزشکت باید بررسی کنه. ولیجای نگرانی نیست
سلام عزیزم داخل ادرار شما پروتین وجود داشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.