خورشت کرفس گزاشتم ضرر داره یانه اوایل بارداری

۸ پاسخ

بخور عزیزم، میگن آب کرفس بده

کرفس خوب نیس نخوریااااااا

در حد دو سه قاشق بیشتر نخور ، اونایی ک میگن ما خوردیم هیچیمون نشد لابد بدنشون مقاوم تره. بدن با بدن فرق داره.
وقتی یه چیزی قاعده آوره ینی خوردنش تو بارداری ریسکه
رعایت کن ک انشالله نینیتو سالم بغل بگیری

ضررداره گلم درحد یه قاشق دوقاشق که چشمت نمونه ایراد نداره

سقط اوره

سه ماه اول باید خیلی کم مصرف کنی ولی یبار‌اشکال نداره

برعکس خیلی هم خوبه

منم دلم خواست😢

سوال های مرتبط

مامان سوگل وسامیار 😍 مامان سوگل وسامیار 😍 ۲ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان هامین مامان هامین هفته سی‌وپنجم بارداری