سزارین با بیهوشی میخواین شین یا بی حسی

۱۵ پاسخ

بیهوشی برای جنین ضرر داره و در صورت الزام بیهوش میکنن. عوارض داروی بیهوشی خیلی زیاد هست بخصوص در چند سال اخیر که داروهای بیهوشی چینی شدن باعث سرفه های شدید و مشکل تنفسی میشه

از من که نپرسیدن کدومو میخوای گفتن 26بیا برای بستری

بیهوشی قبول نمیکنن ک بیحسی

اخ بیهوش نمیکنن فقط بی حسی هسش

اختیاری نیس عزیزم اجباریه همع بیحسی میشن بیهوشی بیماری های خاص انجام میشه

بی حسی

بی حسی

هرکی ک ترس نداشته باشه بی حسی بهتره ولی اگه بترسی بیهوش کنن

بیحسی بهتره
بیهوشی ماده ک میزنن یع روز داخل بدنت هس اگ بخای شیر بدی بچه میخوره عوارض دارع

برا من امپول بیحسی زد انقد داد و بیداد و گریه کردم بیهوشم هم کرد خیلی ترسیده بودم

نمی‌دونم بیهوشی بهتره یا بیحسی

منم همش به همین فکر میکنم چیکار کنم

بی حسی سری قبل بی حس نشدم دکتر تیغ رو‌کشید گفتم اخ 😂 حالا این سری بهش میگم ببینم چیکار میخواد کنه باهام

بي حسي

بیحسی

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا ۸ ماهگی
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان فینگیلی مامان فینگیلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی