آزمایش گلوکز رو با کی رفتین؟ تنها بودید یا همراه داشتین

۱۵ پاسخ

باراول شوهرم
باردوم‌هنوزنرفتم

من اولی رو با مامانم
دومی رو همسرم بودهی میورد خونه هی میرفتیم پدرم دراومد رسما

بار دوم با پسرم رفتیم طفلی خسته شد ۴ سالش بود تقریبا

هر دو‌تنها بودم ولی این بار میخوام یا همسرم برم

من تنها رفتم هیچ طوریمم نشد

همراه ببر ک‌خدایی نکرده حالت بد شد بتونه بهت برسه

من اومدن خونه ازم گرفتن،توخونه تنها بودم

با همسر

من دیروز دادمش
همراه باهات باشه خوبه
ولی اصلااا سخت نیس الکی سختش کردن

حتما همراه داشته باش حالت بد میشه بخاطر شیرینی شربتش

خودم تنها همراه پسرم که سه سالشه

تنها رفتم

ترجیحاً همراه ببر چون ممکنه حالت بد بشه من با خواهرم رفتم

قطعا همراه❤️‌حتی اگ تونسی بعد هر ازمایش بیا خونه دراز بکش اگ نزدیکی

من تنها رفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🌈🐣 مامان جوجه رنگی🌈🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی