۷ پاسخ

۲۴ هفته رفتم
متاسفانه قندم بالا بود، خداروشکر زود رفتم زود فهمیدم

من امروز رفتم
۲۷ هفته و ۳ روز

من دیروز رفتم

من الان اومدم برای آزمایش گلوکز

من که هنوز دکترم برام ننوشته

من ۲۹ رفتم

من ۲۷ رفتم

سوال های مرتبط

مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان جوجه رنگی🌈🐣 مامان جوجه رنگی🌈🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓🩷 مامان توت فرنگی 🍓🩷 ۸ ماهگی