۱۴ پاسخ

۲۸هفته رفتم با بیمه تامین اجتماعی و چکاپ کامل که شامل اهن تبروئید گلوکز انریم های کبد و ازمایش ادرار بود۸۰۰شد

من ۲۴هفته و ۵روز

۲۶ هفته .بهداشت رفتم رایگان

من گمونم ۲۴ هفته رفتم . تامین اجتماعی دارم تو بیمارستان شیراز رایگان شد

سلام عزیزم تو بهداشت آزمایش خون گرفتن ازت برای گلوکز

تو ۲۷ هفته من رفتم با بیمه تکمیلی هیچی نگرفتن هفته بعدش تکرار کردم ۳۴۰۰ گرفتن دیروز دوباره گرفتم باز هیچی نگرفتن بستگی به بیمه و جای که میری آزمایش بدی قیمت متغیره

من فردا میرم

بهداشت رایگانه اما من دکتر برام نوشت چکاب تیرویید ادرار و قند اینا 330...خیلی نمیشه

۲۸ هفته با بیمه ۳۵۰ ت

۲۴ هفته
بهداشت رفتم رایگان

من ٢٤

من باید دو این یکی دو روزه بدم نمیدونم چقدر هزینش میشه

من فردا میرم ۲۴ هفته و ۴روزم میشه.
چکاپ کامل و آزمایشای دیگه نوشته بود شاید هزینش با مال شما فرق کنه

واس من ۲۵ هفته۶ روز نوشته

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓🩷 مامان توت فرنگی 🍓🩷 ۸ ماهگی
مامان جوجه رنگی🌈🐣 مامان جوجه رنگی🌈🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی
مامان ❤️ تو دلی ❤️ مامان ❤️ تو دلی ❤️ هفته بیست‌وششم بارداری