سلام خانما چند هفته رفتین آزمایش گلوکز ؟

۹ پاسخ

همه باید برن ؟

یه سواااال؟!
از چند تا چند هفتگی میشه این آزمایش رو داد؟

من هنوز نرفتم ولی گفت زودتر برو. وزنت زیاد بالا رفته

من ۲۸هفتگی

۲۵ هفته

۲۴ هفته

منم‌۲۸ هفته رفتم

۲۵هفته

سلام گلم
من دیروز رفتم یعنی۲۶هفته و۶روز

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓🩷 مامان توت فرنگی 🍓🩷 ۸ ماهگی
مامان جوجه رنگی🌈🐣 مامان جوجه رنگی🌈🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی