خانما هزینه ی اکو قلب چقدره؟؟

۶ پاسخ

۱۸۰۰ بود بیمارستان تامین اجتماعی تکمیلی داشتیم رایگان شد

من گیلانم هم اکو جنین دوبار هم اکو قلب خودم بیمارستان دولتی انجام دادم با تامین اجتماعی رایگان

والا دیروز تویه سونو به خانومه گفت4تومن برگام ریخت

بیمارستان گلستان انجام دادم ۲۵۰ شد

اگه بیمارستان بری 300،400،آزاد 2500

من ۲۴۰۰ انجام دادم البته آزاد
نمی‌دونم بیمه شاملش میشه یا نه

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱۱ ماهگی