بعد آنومالی دیگه سونویی نیست انجام بدیم؟

۶ پاسخ

ی سونو حدودا تو ۳۰ هفته داری یکی تو ۳۷ هفته

نه بابا ، بازم هست

ن دیگ میره تا ۳۰هفته

اگر مادر اولی و طبیعی بودی ی سونو وزن میمونه یکی هم هفته سی به بعد سونو تکمیلی برای موقعیت جنین ، اگر سزارینی باشی از قبل یکی دیگه اضافه میشه برای بررسی نداشتن چسبندگی جفت

سونو وزن
البته اگه توی انومالی جفت پایین یا طول سرویکس کم نداشتین

نه تا ۲۷ یا ۲۸ هفته سونو وزن

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وسوم بارداری