مامانا انگاری ترشحات موکوسی دارم

۵ پاسخ

اگه داری واقعا به دکتر بگو چون نشونه زایمان طبیعی هست یعنی دهانه رحمت داره باز میشه

منم یک ماهه دارم
طبیعیه

چجوریه عزیزم اگر ژله ای زرد هست یا سفید بدون بو و خارش هست خیلی هم بزرگن یا تا شب یا فردا دردای زایمانت شروع میشه منم اینجوری بودم اونا ترشح های جلوی دهانه رحم هست ک میوفتن بعد دهانه رحم کم کم باز میشه

چجوریع ؟؟؟

منم دارم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مهدی مامان مهدی ۱۴ ماهگی
مامان جوجو زهرا 🫀🥹 مامان جوجو زهرا 🫀🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی
مامان دختر نازنازیم مامان دختر نازنازیم ۱۱ ماهگی
مامان 🩷نیلا نیکان 💙 مامان 🩷نیلا نیکان 💙 ۲ ماهگی