۸ پاسخ

عکسای بارداری اطرافیانم رو تو فیل استدیو مشهد دیدم، خیبی خوب بود

من بارداری رو پیک و پیک رفتم راضی بودم. الان هم دخترمو میبرم ماژ

من هنوز نرفتم اتالیع😭

من آتلیه ژون رفتم هم تو بارداری هم برا عکاسی نوزادی

اسپرلوس

من برا سالگرد ازدواج مون و یک ماهگی پسرم رفتم ماژ خیلی خوب بود

اسپرلوس به شدت مهربون

دوست من سرخ رفته بود خیلی قشنگ بود

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس ماهلین مامان پرنسس ماهلین هفته سی‌ویکم بارداری