شمام اشتهاتون کم شده🧐🤕

۷ پاسخ

اره طبیعیه من هنوزم کم اشتهام

اشتهام تقریباصفرشده

اوهوم😭

من جارو برقیم

یه مدته اره

ن والا نصف شب سر گازم

یه هفته کمه هفته خوبه یه روز تا غذا میخورم حالت تهوع میگیرم نمیتونم اصن معلوم نیست

سوال های مرتبط

مامان هیرا🫀 مامان هیرا🫀 ۸ ماهگی
مامان tiamis 🧸🍯 مامان tiamis 🧸🍯 ۱۳ ماهگی
مامان یه گل پسر 👶 مامان یه گل پسر 👶 هفته سی‌وهفتم بارداری