میشه کله پاچه بدم دخترم؟؟

۵ پاسخ

اره منم میدم

اره خیلی مقویه

اره.زیاد نده که سنگینه

اره من از۸ماهگی ازابش تیلیت میدم دکترش گفته الان هم میدم هم ازابش هم خودش

اره ولی خیلی نده سنگینه اسهال اورم هست تو گرما

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان ایلین مامان ایلین ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان arad 👶 مامان arad 👶 ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ سالگی
مامان آبراهام🩵🧸 مامان آبراهام🩵🧸 ۱ سالگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۵ ماهگی