به بچه هاتون یخمک میدید؟

۱۰ پاسخ

نه
خیلی چیز بی خاصیتی

دوبار خورد هر دوبارم یکم بعدش استفراغ کرد

هر از گاهی میخوره

آره متاسفانه

خودت آبمیوه های طبیعی رو بزار یخ بزنه میشه یخمک 😀

نه همش رنگه

خودم براش نمیخرم ولی چنبار رف خونه عمه هاش بچه ها خوردن ب پسر منم دادن متاسفانع

تا حالا ندادم

خیلی کم

خیرررر کلا هله هوله نمیدم

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۲ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۲ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان آیلین🩷🐣🌱 مامان آیلین🩷🐣🌱 ۳ سالگی
مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۲ سالگی
مامان مارشمالو مامان مارشمالو ۱ سالگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری