سلام خانما افت بتا برای چیه؟
ممکن بالا بره؟

۴ پاسخ

ممکنه پوچ هم باشه

ببین هرچیزی امکان داره ممکنه خارج رحمی باشه ممکنه هم باردار باشی
چون منم بتام افت کرد

حتما برو دکتر تو رو سونو کنه خدایی نکرده خارجی رحم نباشه

بارداری شیمیایی یاخارج ازرحمی
اگه این ۲تاباشه نه بالانمیره

سوال های مرتبط

مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وهفتم بارداری
محدثه محدثه قصد بارداری
فرح فرح قصد بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری