۲ پاسخ

من زویه گرفتم تا حالا یک ماهه استفاده میکنم اوکی بوده باهاش.
البته الان خوابیدم، عکس اینترنتیشو میفرستم

تصویر

واسه پسر من از این صندلی پرتابل هاست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مـهـوا🌙 مامان مـهـوا🌙 ۱ سالگی
مامان نیلا جانم ❤️🥰 مامان نیلا جانم ❤️🥰 ۹ ماهگی