کسی میتونه بخونه چی نوشته

تصویر
۶ پاسخ

فکر کنم نوشته شب ۱ سی سی

داروخانه ایا از دکترا هم بد خط ترن !!!!! چه وضعشه !!! دستورالعمل خوردن دارو رو باید طوری بنویسن که بشه خوند 😐😑

این عزیزم

تصویر

بعد از اسهال نوشته
یعنی هروقت اسهال شد بده

ازش عکس بفرست تا بگم چطوری بخوره

قرصه...

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی