۵ پاسخ

ی جا بخوره بهتر نیس؟؟

میگن خوب نیست. دوساعت فاصله باید بیفته. چون دیر هضمه.

خب چرا یجا نمیدی اجی ک سیرشه

منظورتون اینه که ۳۰ سی سی میدی؟

ینی چی

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری