۳ پاسخ

من بوده وقتی ک ۲روز حس نکردم دکترم گفت زیر ۲۸ مهم نیست

بله… مهم نیست زیاد.

چون کوچولوعه ممکنه کم حس کنی حرکاتو ولی اگر اصلا تکون نمیخوره سونو بده
تو دو ساعت فک کنم ۳ تا ۵ بار باید تکون بخورن

سوال های مرتبط

مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر وتودلی مامان رادمهر وتودلی هفته سی‌وچهارم بارداری