۴ پاسخ

من یکی دو هفته اول گه خیلی سوزش داشتم بعدش خداروشکر بهتر شدم، پیراهن نخی بپوش و بدون لباس زیر باش

آره عزیزم منم سوزش دارم از داخل گفتن طبیعیه مال بخیه هاس

وقتی زیاد بشینم اره

من امروز آنومالی دادم احتمال خیال زیاد باید سرکلاژ بشم 😭😢😔

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری