خانوما
تو ماه هفتم چه آزمایشی باید انجام بدیم؟

۴ پاسخ

اگه ازمایش قند و دادی
فقد باید سونو وزن بری

آزمایش قند دومرحله ایز

‌ماه هفتم هیج آزمایشی نداری فقط فک کنم سونو چسبندگی رحم باید بری که اونم بهداشت خودش برات می نویسه

فک کنم قند

سوال های مرتبط

مامان فسقلي🩵🪼🐋 مامان فسقلي🩵🪼🐋 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یاسان مامان یاسان روزهای ابتدایی تولد