سلام خانما شکل این مدلی ینی بچه دختره یا پسر؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

گلم ربطی به شکم و ویار نداره همه از روشکم میگفتن پسر آخرش دختر باردار بودم الان باردارم نمیدونم چیه

این الان شکم خودتونه ؟؟؟؟
چقد بزرگ شده

چه خوشگل😍😍

مال من ۱۹ هست یکم بالا امده. شکمم بچه سوم هست

هنوز ۱۷ هفته هستید شکم که معلوم نیست

من الان انقدیه😍 دخمله

من رو دخترم اینجور بودم

دختر

برا من پسره اینجوریه اما ربطی نداره

منم رو دخترم اینجور بودم

نه منم شکمم همینطوریه بچم دخمله🙂‍↕️❤️

فک. میکنم دختر

سوال های مرتبط

مامان تیدا مامان تیدا ۳ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان ساتیار و تودلی مامان ساتیار و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا ۶ ماهگی
مامان 💜💜💜 مامان 💜💜💜 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان الای مامان الای هفته نوزدهم بارداری
مامان ۳تا🐣🐥🐤 ناز مامان ۳تا🐣🐥🐤 ناز ۹ ماهگی