خانما این ست برا دختره یا پسر ؟

تصویر
۲۸ پاسخ

اسپرته ولی تمایل به پسر داره

رو خونه بکن تنش خیلی سخت نگیر تو این اوضاع گرونی خداروشکر همینم داری

مبارکه

چند تیکه بود

من چند روز پیش خواهر شوهرم طرح خرسی چند تیکه میخواست بگیره بیمارستانی ۳۴۰ تومنی ۵۵۰ تومن ۷۷۰ میگفتم گرون تیما ک ۳۵۰۰ به بالا

چقدر گرونه

واییی تو چند گرفتی همین ۳ تا رو

وایی سفیدم ک خوشگله از کجا گرفتی من خیلی عکس روباه خوشم میاد

لباس سبزه چقدر نازه از کجا گرفتی

خوبه با گل سر

پسرونس

عه لباس دخملی من😍،من برادخملیم اینوخریدم بنظرم اسپرته

من واسه پسرم خریدم اما اسپرته

پسر...

من دقیقا همینو براپسرم گرفتم

اسپرته

من اینو برا پسرم گرفتم

روباهه دیگه دخترونه پسرونه نداره که، اسپرته به نظرم

به نظر من که برای دختر خیلیم نازه هم جنسش عالیه هم طرح و رنگش والا با این قیمت تنش کنید و ذوقش رو بکنید مبارکش باشه

دوجنسیت هست عزیزم

چقدر خوشگله 😍 بیشتر پسر

اسپرت برا دوتاشم میشه پوشند

اسپرته ولی پسرونه بیشتر میخوره

پسرونه

بیشتر پسرونس

اسپرته ولی ب پسربیشترمیاد

اسپرت هس دختر پسر نداره

پسرونه میخوره

سوال های مرتبط

مامان الساو آیهان🧿💙 مامان الساو آیهان🧿💙 ۴ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💙💙💙💙 مامان 💙💙💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی خوشگلم مامان نی نی خوشگلم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ستین🧿❤️ مامان ستین🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نِلین مامان نِلین روزهای ابتدایی تولد