۵ پاسخ

من تهران عبدل آباد رفتم پسندیدم
حتی بیشتر از خیابون بهار
یه سری مغازه ها واقعا شیک بودن و همه چیز داشتو کلا جنس لباس هاش خوب بود
شیشه شیر هم متنوع داشتن
ست بیمارستان و .... هم همینطور
اما کالسکه و اینا چون نمیخواستم دقت نکردم بهش...
آقا بزرگ هم رفتم ولی به نظرم
لباس های عبدل آباد خیلی بهتر بود...
قم سیسمونی هانا همه چیز داره
نی نی لوکس هم خیلی خوبه فقط یکم گرونه.
فروشگاه چشم انداز هم تو قم همه چیز داره
شنیدم قیمت هاش هم خوبه

تهران برو‌سیسمونی اقابزرگ ، همه چیز داره ، همه جور قیمت هم داره ، کیفیتش هم خوبه

اگه حال گشتن و راه رفتن داری برو عبدل آباد
من سختم بود مغازه ب مغازه برم رفتم آقابزرگ خداییشم خوب بود
راحت همه چی یه جا هست میگیری و میای بیرون

خیابون بهار. عبدل آباد تو تهران خوبن، همه چیزو دارن

آقا بزرگ خوبه هم ایرانی داره هم خارجی

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترم🩷🦄 مامان دخترم🩷🦄 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمدحسین وریحون مامان محمدحسین وریحون ۶ ماهگی