دندوناش در چ حالن 😪😪
عکس دیگم تو کامنتا

تصویر
۸ پاسخ

حس میکنم هنوز خبری نیس

عکس تو کامنتا نمیاد😒تاپیک بعد میزارن

دختر منم همینجوری مونده
فک کنم تا یه سالگی بی دندونن 😅

🌸🌸خانوما عزیز هرچی می خواد وارد گروه بشن به این آیدی پیام بده گروه زدم ttaafft🌺🌺🌺
ایتا

دختر من ۹ماه و نیمه هنوز هیچیدر نیاورده.البته بهترم هست میگن دندون تو هواگرمی بچرو اذیت میکنه

بچه منم همینطوریه..چرا درنمیان خب 😄

دختر من دوتا دندون پایین خیلی وقته در اورده😐😐😐😐

ای جونم لثه هاش ورم کردن میخواد دندون در بیاره مامانی باریچ یادت نره بزنی براش

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۹ ماهگی
مامان سانیار♡سانیا مامان سانیار♡سانیا ۱ ماهگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی