سلام مامانا علائم دندون درآوردن چیه؟

۱ پاسخ

دهنش اب می‌ریزه زیاد ، لثه هاشو میماله به هم، بیتابی ، اسهال در بعضی مواقع ، ممکنه تب کنه ، نوک سینه یا شیشه رو می‌کشه و گاز میزنه

سوال های مرتبط

مامان سوگلی مامان سوگلی ۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان عروسک الماسک مامان عروسک الماسک ۷ ماهگی
مامان هلن 💖 مامان هلن 💖 ۱۱ ماهگی