۳ پاسخ

قرص دادنش خیلی سخت

من رفلاکس دخترم خیلی کم بود فاموتیدین میدادم تا ۴ ماهگی ولی نکسیوم فکر کنم برای رفلاکس های شدیدع

قرص نکسیوم

سوال های مرتبط

مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان کایرا مامان کایرا ۱۲ ماهگی