شربت فاموتیدین برای چیه

۳ پاسخ

واسه ریفلاکس من ۶ماهه میدم

برای معده

دکتر بهم گفت نده خیلی بده

سوال های مرتبط

مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان لنا خانوم🧿🫀 مامان لنا خانوم🧿🫀 ۱۰ ماهگی
مامان ادیتور عکس مامان ادیتور عکس ۱ سالگی