سلام خانما
میشه یکی که سردرمیاره NT منو ببینه
نگرانم

تصویر
۷ پاسخ

دفیقا آزمایش غربالگری اولتون مثل منه کم خطره ولی برای من دومی ریسکش بالا شده من ۴۰سالمه باید امنیوسنتز بشم

بنظرتون جنسیتش چیه؟

نگران نباش ریسک پایین ولی باید آزمایش سل فری بدی احتمالاً

بفرما عزیزم اینم ترجمه

تصویر

خداروشکر ریسک پایینه عزیزم❤️

خوبه

برات زده کم خطر عزیزم نگران نباش
شاید ازمایش انومالی هم برات بنویسه

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان اریا و ایرانا مامان اریا و ایرانا هفته سی‌ام بارداری
مامان آیرا عشق مامان مامان آیرا عشق مامان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دختر کوچولو 🩷 مامان دختر کوچولو 🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی خوشگله💋 مامان نی نی خوشگله💋 هفته سی‌وششم بارداری