درد زیر دل دارم میخاد برم زایشگاه

۴ پاسخ

صبر کن
اگر نامنظم بود طبیعیه
اگر تکرار شده و منظم شد حتما برو

یه شیاف بذار ببین بهتر نمیشی

مگه منظمه؟؟

منم گاهی یکم زیر دلم درد پریودی میاد و میره،مگه طبیعی نیس؟؟

سوال های مرتبط