مامانا دنت خوبه واسه میان وعده برای بچه؟

۵ پاسخ

خودت درست کن

اگه خودت درست کنی آره خوبه ولی بیرونی ها ن

نه قند مصنوعی زیاد داره

نه .قند مصنوعی .
فعلا نده حداقل تا یک سالگی .
میوه بهش بده

اگه از مغازه میخوای بخری فک نکنم ماندگاری داره

سوال های مرتبط

مامان یزدان و نیلا مامان یزدان و نیلا ۲ سالگی
مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی