۵ پاسخ

من هر هفته میدم این سونو رو

تست حرکات و تنفس و ضربان قلب و مایع دور جنین برسی میشه

بله چون دیابت دارم و دائم درحال بالا پایین شدنه متاسفانه هرهفته سونو بیوفیزیکال میدم

سونوگرافیه؟
دکترم برای من هفته دیکه سونو بیوفیزیکال نوشته
حالا نمیدونم این همونه یا ن

بله من هرهفته دارم

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۴ ماهگی
مامان فرفری🐣وتودلی🎀 مامان فرفری🐣وتودلی🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سودا و مهرسا 🩷 مامان سودا و مهرسا 🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری