۴ پاسخ

همیشه که گریه بد نیست
گاهی حجم بغض اینقدر زیاد که اگر نترکه عواقبش بدتر از گریه کردنه

اتفاقا من گریه میکنم سبک میشم
بنظرم بهتر از اینه که تو خودم نگه دارم
عذاب وجدان نمی‌گیرم برای همین
بعدش حال آدم بهتره

نکن خواهر گلم زندگی بهمون فشار میاره گریه میکنیم بعدش هم از عذاب وجدان گریه میکنیم

خیلی گناه داره بچه،بچه ام توشکم مادرگریه میکنه وقتی مادر بی تابه

سوال های مرتبط

مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی
مامان مغز بادام مامان مغز بادام هفته پانزدهم بارداری