سلام خواهر سزارین بهتره یا طبیعی

۱۷ پاسخ

خیلیا از طبیعی راضین
خیلیا از سزارین
باید ببینی خودت توان و تحملت چقده و راهتو انتخاب کنی .
من سزارین کردم و راضیم

طبیعی

تا ابد طبیعی

طبیعی

من دوبار سزارین شدم عالی بودم
هردوبار اومدم خونه سرپا بودم اصلا فکرشم نمیکردم انقدر بی دردسر باشه

طبیعی

تا وقتی سزارین هس چرا طبیعی
تو اتاق عمل اشهد هاتو بگی

طبیعی

هردو خوبی بدی خودشو داره
ببین با کدوم اوکی هستی

طبیعی

اولین انتخاب من طبیعیه مگه اینکه مشکلی وجود داشته باشه که سزارین اجباری بشم

بستگی ب خودت داره

طبیعی

من سزارین شدم قابل تحمل بود ولی باز میترسممم🥺

همش بستگی به خودت داره
به شرایط روحی و جسمی خودت
جفتش سخته و عوارض خودشونو دارند

طبیعی

سزارین

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته دوازدهم بارداری
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان دختری❤️ مامان دختری❤️ ۴ ماهگی
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری