سلام سزارین بهتره یا طبیعی
اخه بچه اولمه

۲۱ پاسخ

من طبیعی زایمان کردم بازم برگردم عقب طبیعی زایمان میکنم

هیچکدوم😂

سزارین فقطط

سزارین

سزارین😂

من بچه اولمه طبیعی

من سزارین بودم چهار روز پیش از همون شب اول بیمارستان نشستم بچه رو شیر دادم بغل کردم درد داری ولی قابل تحمله با مسکن

من سزارین بودم راضی بودم ولب نمیدونم طبیعی و بعدش چطوریاست، ولی سزارین بعدش خودت میتونی کاراتو انجام بدی، من فک میکردم شکمم پاره اس هیچی نمیتونم کنم ولی همه کارامو خودم کردم

هردوش خوبه ولی بستگی به دکترت داره من قصد طبیعی داشتم ولی بچه حرکتش کننده بود مجبورا سزارین شدم ولی اگه به من باشه بازم بخوام بچه بیارم با زم با همین دکتر خودم سزارین میشم چون باتجربه وخوش برخود واطمینان کامل بالای سر مریض وایمسه تا از اتاق عمل بیرون بیاد ومخصوصا بیمارستانم مهمه که خوصوصی باشه یانه من خوصوصی رفتم هم از دکتر هم ازپرسنل بیمارستان رازی بودم

سزارین

سزارین

دوتا طبیعی سومی هم قطعا طبیعی

سزارین ک واسه من وحشتناک درد داشت در حد مردن و زنده شدن طبیعی تجربه نکردم

اگر تحمل درد دارید و لگن خوبی دارین طبیعی قطعا بهتره
من طبیعی زایمان کردم و واقعا راضی ام برای بچه بعدی هم انتخابم طبیعیه.
سزارین به نظرم دردش بدتر باشه بالاخره یک عمل بازه آدم یدونه آپاندیس عمل می‌کنه تا چند روز جاخوابه دیگه چه برسه به سزارین که اینقدر برشش هم بزرگتره

فکر کنم سزارین بهتره من خودم زایمان طبیعی بودم خیلی سخت بود نمیدونم شایدم برای من اینطور بوده ۱۴ ساعت طول کشید بچه تو لگن گیر کرده بود دنیا نمیومد آخر بچه رو بزور کشیدن بیرون کتف بچه شکست و از شدت خونریزی زیاد من بیهوش شدم و هموگلوبین خونم روی ۴ اومده بود دکترا گفته بودن امکان داره ب هوش نیاد

تجربه ی دوتاشو داشتم
سزارین

سزارین

هر دوشم بنظرم سخته ولی مجبوری باید یکیو انتخاب کنی

دوبار سزارین کردم
انتخابم طبیعیه

منم بچه اوله فعلا تصمیمم طبیعی هست

قطعاسزارین

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی