سلام شربت کوریزان بهتره یا پلارژین؟؟؟

۳ پاسخ

من همیشه کوریزان میگیرم

پلارژین بهتره

کوریزان برا درد و تب
پلارژین برا سرما خوردگی ضد سرفه گلو درد و...

سوال های مرتبط

مامان گیلاس👼(◍•ᴗ•◍) مامان گیلاس👼(◍•ᴗ•◍) ۳ سالگی
مامان دلانا❤تودلی👶🏻 مامان دلانا❤تودلی👶🏻 ۳ سالگی