۲ پاسخ

گلم دکتر به من گفت بین ۱۲و۱۳,عالیه من ۱۰هستش آب کم میخوردم الان دوروزه سعی میکنم۸لیوان رو حتما بخورم طوری نیست گفت خوبه اما ۱۲،۱۳عالیه حتما آب بخور ن زیاد روی کنی خدایی نکرده آبش زیاد بشه اونم خوب نیست نرمال۸لیوانه کل روز موفق باشی

از من حرکاتش کم نشد بود ولی ضعیف بود دیگه مثل قبل محکم نبود

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان رادوین و رایمن مامان رادوین و رایمن ۱۱ ماهگی
مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی